Když značku Husqvarna začátkem roku koupil od BMW majitel KTM Stefan Pierrer, nebylo vůbec jasné, jaký osud ji čeká. Mluvilo se dokonce o ukončení výroby, což by vzhledem k silnému postavení rakouské firmy na off-roadovém trhu nebylo nic překvapivého. Teď ale situace vypadá úplně jinak, protože Husqvarna představila zbrusu nový model, vyvinutý speciálně pro nově vzniklou třídu Mistrovství Evropy - dvoutakty do 300 ccm .
Motorka, která se poprvé ukázala veřejnosti v Teutschenthalu vychází z modelu TC250, přestrojeného na zdvihový objem 300 ccm pomocí kitu, který bude brzy v nabídce speciálních závodních dílů Husky Power Parts. Kromě oficiální grafiky týmu Husqvarna Factory Racing zdobí novou Husqvarnu řada technických vylepšení, jako například karbonový podsedlový rám, kompletní výfuk Akrapovič, náboje kol a můstky vidlic vyráběné na CNC, nebo odpružení WP.
Husqvarna má v plánu aktivně podporovat jezdce v seriálu European Motocross 300 ccm, a celkově chce dosáhnout větší popularity dvoutaktních motorů.
Motorka, která se poprvé ukázala veřejnosti v Teutschenthalu vychází z modelu TC250, přestrojeného na zdvihový objem 300 ccm pomocí kitu, který bude brzy v nabídce speciálních závodních dílů Husky Power Parts. Kromě oficiální grafiky týmu Husqvarna Factory Racing zdobí novou Husqvarnu řada technických vylepšení, jako například karbonový podsedlový rám, kompletní výfuk Akrapovič, náboje kol a můstky vidlic vyráběné na CNC, nebo odpružení WP.
Husqvarna má v plánu aktivně podporovat jezdce v seriálu European Motocross 300 ccm, a celkově chce dosáhnout větší popularity dvoutaktních motorů.